Reklamace
Reklamační protokol REKLAMAČNÍ ČÁST: (vyplní zákazník) Kontaktní osoba: Firma/jméno a adresa kupujícího: Telefon/fax: Mobil: Email: Poznámky:
IČ: (a DIČ)
Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Reklamované zboží:
Datum nákupu: (Datum vystavení faktury)
Číslo faktury:
Kód zboží: |
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení. Jako přílohu je možné přiložit i fotografie pro snadnější vyřízení reklamace. Navrhovaný způsob vyřízení reklamace zákazníkem: Navrhovaný způsob vyřízení reklamace zaškrtněte. 1) Odstoupení od kupní smlouvy O 2) Sleva O 3) Oprava O 4) Výměna O
|
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek: 1. Při uplatňování záruční opravy, prosíme o přiložení k reklamačnímu protokolu kopii faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží. 2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní, prosíme o zaslání zboží pokud možno v původním obalu nebo v obalu, který bude zboží dostatečně chránit při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal,( náhradní obal na náklady zákazníka)).Pokud přepravní společnost dodá zásilku v poškozeném obalu nebude tato zásilka z uvedeného důvodu převzata. 3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 4. Dodavatel vyřídí reklamaci v co nejkratším termínu, ale nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky způsobem odeslání reklamovaného zboží spotřebiteli zpět nebo bude po domluvě připraveno k odběru u dodavatele. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí a že je vše v souvislosti se zněním jednotlivých paragrafů občanského zákoníku.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________
SERVISNÍ ČÁST: (vyplní prodávající) Vyjádření prodejce, technika:
Datum přijetí reklamace do servisu:
Datum vydání reklamace ze servisu:
Celkem dní v servisu:
Datum: __________________ Podpis prodejce: ______________________________________ |